Kurumsal

Başkanın Mesajı

Değerli Taksici Meslektaşlarım,

Yıllardır İstanbul’un dört bir yanında direksiyon sallayan, alın teriyle ekmeğini kazanan bir kardeşiniz olarak çıktığımız bu yolda, sizlerin güçlü desteğiyle 2026 Şubat ayında İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanlığı görevine seçilmiş bulunuyorum.

Öncelikle bana ve ekibime duyduğunuz güven için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bu sonuç, bir kişinin değil; birlik olan, hakkına sahip çıkan taksicilerin ortak iradesinin zaferidir.

Son yıllarda taksicilik mesleği zor bir süreçten geçti.

Güvencemiz azaldı, gelirlerimiz düştü, mesleğimizin itibarı yara aldı. İşte bu nedenle “Rant Değil Esnaf Kazanacak” dedik ve değişimi birlikte başlattık.

Bugün artık yeni bir dönem başlamıştır.

Bu dönemde hedefimiz;

  • Taksicinin hak ve hukukunu tavizsiz şekilde koruyan,
  • Mesleğimizin itibarını yeniden ayağa kaldıran,
  • Şeffaf, her kuruşun hesabını veren,
  • Yenilikçi ve dijital çözümlerle mesleğimizi güçlendiren,
  • Her taksicinin söz sahibi olduğu,
  • Geleceğe güvenle bakabilen güçlü bir İTEO yönetimini hayata geçirmektir.

Biz bu göreve koltuk için değil, sorumluluk için geldik.

Bu mücadeleyi dün birlikte kazandık, yarın da birlikte sürdüreceğiz.

Çünkü bu sadece bir seçim değildi; onurumuzun, emeğimizin ve ekmeğimizin mücadelesiydi. Kaybedecek bir günümüz bile yok.

Şimdi çalışma, üretme ve mesleğimizi hak ettiği yere taşıma zamanıdır.

Allah utandırmasın.

Birlikte başaracağız.

Saygılarımla.

İsmet Dalcı İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı